cLick...cLick...

My photo
my name is nurul hidayah..but u can call me azi.

my playlist

Sunday, September 6, 2009

dr kanan : ros, yaya, nana,fara,ita (atas), aku, kak ai, mala,azrah, yana n kecik (duduk)


Gmbr nie diambil ms aku form 5. mase tu da dekat2 SPM. sume dlm gmbar tu, classmate aku..sygnyeer...rmi dr diorang yg ilang ntah kemane..akupn da lost contact ngan diorang. ada yg msh smbg blaja, ade yg da keje, n ade gak 2,3 org yg da kawen...tak sangke..
aku rindu giler kat kwn-kwn aku...
moge2 aku dpt jumpe diorang balik...amin

4 comments:

  1. hehe kelabu asap hehe..eh ni time kening terbakar ker hehe

    ReplyDelete
  2. bkn kening terbako la umi..ni time kamera dh nak abes bateri tu..ahahhaaa

    ReplyDelete
  3. nape time 2 ko nmpak gelap ek..skg putih melepak pulak...ko kaiminyk atar ke kt muke ???

    ReplyDelete
  4. itulah keberkesanan produk penjagaan kulit...hahahaha..

    ReplyDelete