cLick...cLick...

My photo
my name is nurul hidayah..but u can call me azi.

my playlist

Thursday, August 27, 2009

Fashion style 2009 (part 1)






Goth Ninja/Batman meets Rick Owens/Dorian Gray meets Damir Doma/Japanese rock star, whatever you call it, it's hot and it's growing






Deep v-neck tops : men's trend 2009

Wednesday, August 26, 2009

my future boyfriend...toing...toing...








This person made by korea...:)


Tuesday, August 25, 2009

toing...toing...

hooo...penatnyer pose..time2 pose ni, mknan x sdpun aku nengok sdp jer....sronok klu kat umah...makan sodap2...lg sronok kalo dpt p bazar...bling2 mate aku...tp xleh nk ikutkan sgt nafsu..time lapo..sume nak makan...

Sunday, August 16, 2009

huhuhu

huhuhu...esk aku nk g perak.bas gerak kul 9.30 pg. t'pakselah aku bgun awal. aku bkn suke sgt nek bas ni....tp trpakse..penat aku 2,3 arinie.tkeja sane, tkeja cni...mcm men keja2. sronok gak blik nie. trubattt windu aku kat adik kecik aku, wafiy. aku smpi2 je, die trus peluk aku. die tnye, knp angah pegi jauh2...aku ckp aku p jumpe wonderpet...hahahaha...ape pnye alasan tu daaaa..

Thursday, August 13, 2009

Tuesday, August 11, 2009

Monday, August 10, 2009

must read..


Seorang wanita di lapangan terbang sedang menunggu waktu penerbangannya. Sambil menunggu, dia makan biskut yang dibelinya sebelum itu dan membaca buku cerita. Sedang dia makan dia terperasan yang lelaki disebelahnya turut mengambil biskut dari bungkusan yang sama yang terletak di sebelahnya.
Setiap keping biskut yang dia ambil lelaki itu turut mengambil sama. Di dalam hati wanita itu menyumpah-nyumpah lelaki itu.
Alangkah tak malunya lelaki ni.... dah la tak mintak dari aku... makan sama banyak dengan aku pulak tu...Pencuri!! rungut wanita itu dalam hati.
Dalam pada itu, lelaki itu dengan muka yang tenang terus dengan perbuatannya. Hinggalah sampai ke biskut terakhir yang terdapat dalam bungkusan itu. Wanita itu menunggu reaksi dari lelaki itu. Sambil tersenyum lelaki itu mengambil biskut yang terakhir itu lalu dipatah dua lantas memberikan separuh darinya kepada wanita itu. Wanita itu menjadi begitu marah namun dia tetap menahan dirinya dari memarahi lelaki itu.
Sambil merampas dengan kasar biskut yang separuh itu dan menunjukkan mukanya yang masam mencuka, wanita itu berkata dalam hatinya.Berani sungguh lelaki ni. Memang muka tak malu. Pencuri besar.kata hatinya dengan marah.
Kedua-dua wanita dan lelaki itu terus duduk sehingga panggilan untuk menaiki pesawat untuk wanita itu sampai. Sambil menarik nafas lega seolah baru lepas dari satu kejadian ngeri wanita itu bergerak menaiki pesawatnya.
Apabila dia sampai di tempat duduknya beliau membuka beg kecilnya untuk mengambil barang. Alangkah terkejutnya dia apabila melihat satu bungkusan biskut berada di dalam begnya dan ia masih elok belum terbuka.
Jika biskut ini ada dalam beg aku jadi bermakna biskut yang aku makan tadi getusnya.
Ya.. .biskut yang dimakannya tadi adalah kepunyaan lelaki itu. Alangkah malunya dia atas segala tindakannya terhadap lelaki itu. Lelaki itu telah sanggup berkongsi biskut dengannya sehingga biskut yang terakhir ...biarpun dari awal lagi wanita itu telah menunjukkan reaksi marahnya.
Untuk meminta maaf sudah terlambat namun hatinya penuh kekesalan kerana bersifat kedekut dan tidak mahu berkongsi dengan orang lain. Kini dia menyedari bahawa dialah pencuri biskut yang sebenar.


Nickelodeon | SpongeBob SquarePants | Videos | Season 1 - THE PAPER

Nickelodeon | SpongeBob SquarePants | Videos | Season 1 - THE PAPER

Shared via AddThis

Sunday, August 9, 2009

hummm...kwn aku cik kak pida nie mmg kuat bebel, tp aku x kisah...aku tau die syg kat aku...wahaha...aku bkn malas..k'utamaan aku ttp PTA .cume kdg2 aku mcm blur sket...xtau nak wat ape. aku ckp kat roomate aku, kalo PTA aku dapat A.. kalo laaa...dpt ke, tak ke...xtaula...aku buat pulut kuning. 2 3 ari ni aku slalu kn sindrom PTA. dulu kwn2 akupn slalu kn...tiap2 ari aku bgn pagi msti tkejut...ingt arinie kls PTA. Huh...xgune btol.Kelas PTA akukn ari rabu.

aku xsbr nak blik jumaat nie. tp tiketpn lum beli lg.harge mkn naik.pandai btol airasia nie. gile kaut duit je..ingat bapak aku tokey balak ke..

kesian aku...

aku ckp ngan mak..." mcmane mak...mkn naik nie..."
tp mak ckp..." nak wat mcmane da naek...sbr jela angah...

tp cik kak pida, aku x blik saje2 tau...aku blikpn nak cr reserch...so.. doa2kan la aku ye...

cau...huhuhui...

Saturday, August 8, 2009

short inspirational Parable Of The Pencil - Pencil story



The Pencil Maker took the pencil aside, just before putting him into the box.

"There are 5 things you need to know," he told the pencil, "Before I send you out into the world. Always remember them and never forget, and you will become the best pencil you can be."

"One: You will be able to do many great things, but only if you allow yourself to be held in Someone's hand."

"Two: You will experience a painful sharpening from time to time, but you'll need it to become a better pencil."

"Three: You will be able to correct any mistakes you might make."

"Four: The most important part of you will always be what's inside."

"And Five: On every surface you are used on, you must leave your mark. No matter what the condition, you must continue to write."

The pencil understood and promised to remember, and went into the box with purpose in its heart.


Now replacing the place of the pencil with you. Always remember them and never forget, and you will become the best person you can be.

One: You will be able to do many great things, but only if you allow yourself to be held in God's hand. And allow other human beings to access you for the many gifts you possess.

Two: You will experience a painful sharpening from time to time, by going through various problems in life, but you'll need it to become a stronger person.

Three: You will be able to correct any mistakes you might make.

Four: The most important part of you will always be what's on the inside.

And Five: On every surface you walk through, you must leave your mark. No matter what the situation, you must continue to do your duties.



Allow this parable on the pencil to encourage you to know that you are a special person and only you can fulfill the purpose to which you were born to accomplish.

Never allow yourself to get discouraged and think that your life is insignificant and cannot make a change.


huhhh....

hari ni..xde benda nak wat....boring. nk wat kejepun boring gak...

Friday, August 7, 2009

wajarkah alasan...

dlm setiap perbuatan, mesti ada alasan...sm ada logik ataupun tidak itu trpulag pd stiap individu. ada org mmberi alasan utk menyelamatkan diri,ade gak yg mmbrikan alasan utk mmprtahankan diri...tp waras ke alasan di slh gune oleh org yg tak guna...

Thursday, August 6, 2009

For my luvly mother

I'm sitting here,
I'm thinking back to a time when I was young,
My memory is clear as day,
all the times we laughed with you,
And all the times that you stayed true to us,
Now we say,
I said, thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you,
I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you're beautiful forever,
You were my mom,
You were my dad,
The only thing I ever had was you,
It's true,
And even when the times got hard you were there,
To let us know that we'd get through,
you showed me how to be good person,
You taught me how to understand the things people do,
You showed me how to love my God(allah),
You taught me that not everyone knows the truth,
And thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you,
I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you will live forever,
always

two frog


A group of frogs were traveling through the woods, and two of them fell into a deep pit. When the other frogs saw how deep the pit was, they told the two frogs that they were as good as dead. The two frogs ignored the comments and tried to jump up out of the pit with all their might. The other frogs kept telling them to stop, that they were as good as dead. Finally, one of the frogs took heed to what the other frogs were saying and gave up. He fell down and died.The other frog continued to jump as hard as he could. Once again, the crowd of frogs yelled at him to stop the pain and just die. He jumped even harder and finally made it out. When he got out, the other frogs said, "Did you not hear us?" The frog explained to them that he was deaf. He thought they were encouraging him the entire time.

Sand and Stone

A story tells that two friends were walking through the desert. During some point of the journey they had an argument, and one friend slapped the other one in the face. The one who got slapped was hurt, but without saying anything, wrote in the sand: "TODAY MY BEST FRIEND SLAPPED ME IN THE FACE."
They kept on walking until they found an oasis, where they decided to take a bath. The one, who had been slapped, got stuck in the mire and started drowning, but the friend saved him. After the friend recovered from the near drowning, he wrote on a stone: "TODAY MY BEST FRIEND SAVED MY LIFE."
The friend who had slapped and saved his best friend asked him, "After I hurt you, you wrote in the sand and now, you write on a stone, why?"
The other friend replied: "When someone hurts us, we should write it down in sand where winds of forgiveness can erase it away. But, when someone does something good for us, we must engrave it in stone where no wind can ever erase it."